Merhabalar
Yaklasik 19 hafta 4. Gunluk hamileyim. Su ana kadar bebegimde sorun yoktu fakat iki gun once olan kanamamla beraber hemen doktora gittim. Ekokrafi yapildi ve plesantanin seklinden dolayi bebegin gelisiminde gerileme oldugunu soylediler. Fakat hic bir ilac tedavisi olmadigini zamanla takibe alip durumu izleyeceklerini soylediler. Fakat bu durum beni rahatsiz etti. Turkiyede bicok gorustugum kisi benzer sorunu yasayip ilacla tedavi ettiklerini suanda iyi olduklarini soylediler.
Benimle benzer seyi yasayan varsa bir yol izledigini soyleyebilir mi lutfennn
tesekkurler