Miraykaptan bende 17+2 haftaligim. Bi kalktim yemek yedim. Geri yattim. Artik yatagi duzeltmiyorum bile yatiyorum herzaman. Okdr mi uyusuk olur bi insan ya. Okadar cok uykum varkii. Boyle degildi once 1 haftadir boyleyim ve cok yoruluyorum boyle oluncada🙄🙄