Tusel https://resimyukle.io/r/gIScNvi0sE slm kızlar doktorumuza soramadım ama anladığım kadarıyla gebelik şekeri var bnde bnmle aynı durumu paylaşan var mı yanılıyor olabilirmiyim oranlar çok yüksek cıkmıs bilemedim
Sermec27 Tusel maalesef benim de böyle cıkmıştı buna yakın aclık 93 tokluk 1 saat 196 2 saat 188 cıkmıştı ben 22 38 arası diyet yaptım ve 3 buxuk ay önce doğum yaptım diyetine uy canım uyarsan sıkıntı cıkmaz
SeherS Benimde açlık tokluk şekeri sınıra yakın çıktı , doktor iri bebek dedi , iri bebek olursa direkt sezeryan 37+3 deyim diyet yapıyorum kısmen bakalım ne olcak