Zeynep_49 Kızlar 2 gündür ayaklarimda balon gibi şiş var bu normalmi 34+2 haftamdayim 2 bebek bekliyom çok az vardı farkedilmiyordu bile ama 2 gündür balon gibi olmuş endişelendim biraz
Esrakin Zeynep_49 Tansiyon olabilir arkadaşımın öyleydi dun acil sezeryana aldilar ikizlerdi oda doktorunla iletisime gec cnm bence
Dilaraeslem Zeynep_49 37 haftalığım bende dün değil evleri gün hiçbirşey yoktu dün bi uyandım ayak bileklerim balon derisi gerilmiş ve sızlıyor bende anlamadım
Zeynep_49 Denizyildizii hep aynı tüketiyom hiç farkli bişey olmadi hep aynı şeyler ama ayaklar neden 2 gündür 1 anda böyle oldu amlayamadim
Nazmila1978 Nazmila1978 normal canım her iki hamileliğimdede yaşadım 37 numara ayakkabı 40 olmuştu öyle düşün
Esrakin Zeynep_49 Gebelige bagli tansiyon çıktı ayaklari falan cok sismisti onunda doktiruna sordu ida acil tahlil istedi sonra sonuçlara gore acil seseryana aldi yanu gebelige bağlı tansiyon sakin ihmal etmeyin oda 32 haftalıkti
Zeynep_49 Dilaraeslem Bende bi ağrı sızlama sancı vs yok ama bilemedim doktorumu aradım tansiyonunu ölçtür dedi ölçtüm normal dedi sağlık ocağı
Aycaaa571 Zeynep_49 bendede var dün sağlık ocağında kontrole gittim ağrım da vardı bacaklarımda romatizma olabilir dedi doktor kan ver dedi birde magnezyum kullan dedi