Kızlar 21+5im hafta başında kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım mecburen bir dişime. Doktor onayıyla.Tabi farklı bi anestezi uygulandı bi çok şeyi hissettim çok streslendim hatta bence bebek de strese girdi çok hareketlendi o ara. Korktum açıkçası uçuk falan çıktı akşamına. Bir dişim daha var kanal dolgu gereken ağrım yoktu bı zamana kadar ama artık o da başladı ağrımaya. Son üç ay yapılmıyormuş bir ay vaktim var yaptırdım yaptırdım…🥴 akıl verin aynı durumu yaşayanlarınız varsa 😢