Herkese iyi akşamlar…
Gebeliğimin 4. Haftasındayım ve inanılmaz kulaklarım dolıyo her yutkunduğumda açılıyo ama cok rahatsız oldum sanki otobüsle uzun yola cıkmışım dağların arasından geçerken kulak dolar ya öyle oluyor bunları yaşayan oldumu olduysada ne zaman geçti ?