Gamzeozbek-1 Kızlar bugün 2600 gr olmuş oğlum az kilo aliyo doktor normal diyo ama nasıl kilo aldırırım iki haftada 250 gr almış az aliyo üzüldüm siz neler yapiyosunuz bu hafta da kilolar nasildi
Elcnbykckr Gamzeozbek-1 canım bunun yemeyle içmeyle alakası yok genetik bence tamamen ilk gebelikte neler yedim düzenli beslendim tosun doğurmam gerekirdi o beslenmeye. Ama 2800dogdu 39.haftada
Gamzeozbek-1 Rabia26Kizcem inşallah canım nebilim doğru düzgün bişey yemeye canım da istemiyo üzüldüm az kilo aliyo diye
Mltm198 Benim 32+4 te 2.200 dü 36+2 olduk bakalım pazartesi kontrolüm var ne diyecek doktor banada az gibi geliyo
Seda6019 Gamzeozbek-1 klasik ama muz kaşar badem fındık fıstık kilo alımını hızlandırıyor. Benimde 2500dü o hafta
Gzmm14 Gamzeozbek-1 32. Haftadan 34. Haftaya geçerken bebeğim 190 gram almıştı. 34 den 36 ya geçerken yaklaşık 600 gram almış. 36 da 2920 gramdı. Son zamanlar daha hızlı kilo alımı alıyor. Bence çok fark yok bence. Özellikle muz ve kaşarı çok tüketmeye çalış canım.
Vera18 Gamzeozbek-1 canım benim ilk cocugum da kilo alımı 2 hafta geriden geliyordu. 1 muz 1 bardak süt 2 tam ceviz 1 çay kaşığı bal blend edip her gün yatmadan 1 2 saat önce içtim doğuma yakın toparlamıştı kilosu 39+5te 3400 doğum yaptım
Dilaraeslem Gamzeozbek-1 sizin haftanızda bizde 2700 dük doktor normal sağlıklı dedi haftasıyla uyumlu dedi
Gamzeozbek-1 Dilaraeslem Banada normal dedi doktorum ama iki haftada 250 gr almış bana oyuzden az geldi canim
Glsm48 Gamzeozbek-1 benimki 3 hafta da yaklaşık 400 gr almış haftaya 130 gr düşüyor nerdeyse , az alıyor galiba kilosunu, dikkatli de besleniyorum herşeyi yiyorum aslında
Dilaraeslem Gamzeozbek-1 sağlıklı olsun da doktor normal dediyse normaldir kilosu anormal olsa zaten söyler. Fazla kilolu olmasına gerek yok doğumun zor olur. Fazla kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil zaten 🌸