Ayselina Beyza12345 maşaallah neyle besledin😊😊 37 haftayken 2850di şimdi38+3 üz cumartesi kontrole gidecem kaç oldu bilmiyorum ama benim bebeğim haftada 100gram alıyo baya takmıstım kafaya kilo almıyo DİE🙄🙄🙄
Eda-5807 Beyza12345 dün gıttım 3250 kılo dedı doktor dogumada 7 gün var ama ne agrı ne sancı nede açılma yok napcam bılmıyom
Pambix İlk bebegimde 37 haftada çatı muayenesi olurken 3400 lerde çıkmıştı. Bir hafta sonra suyum geldi tam 38+0 da doğdu 3530 çıktı
Beyza12345 Asagi yukarı aynı hepimizin o zaman rabbim sağ saglim nasip etsin de süt muz pekmez ceviz en çok bunlari tüketmiştim 😍