Bugün devlette nst kontrolum vardı hareketleri az çıktı korkuttular bizi riske atmak istemedik özele gittik yarın sabaha yatış verdiler sezeryan olsun istemiştim ama doktor normal doğumu yapabilirsin acilman var zaten sabaha kadar ilerler inanıyorum sana yaparsın diye gaza getirince normal doğuma karar verdik dua edin gece uyku yok banaa korku heyecan aynı anda karışık yaşıyorum şuanda 😊