Meryem2746 benim kızım kasımın sonunda dogacak 3tane hastane cıkısı 3tane de kışlık tulum takımı aldım tabi zıbınları saymıyorum , ikinci gebeligim. İlkinde banada öyle söylediler küçük hiç almamıştım hiç biri olmadı büyük geldigi için dogumdan sonra ablama rica ettim o alıp getirdi. Evet çabuk büyüyolar ama her bebek gelişimi cok farklı oluyor. Ve yeni doğan bebek kaka cok yapıyor sızabiliyor kakası veya kusabiliyor o nedenle sıklıkla değişmenizde gerekiyor, kurutma makinem var hemen yıkayıp kurutabilirimde yinede şansa bırakmadım, kışın zaten çamaşır kurutmak zor bence alın yani gerekli oluyor 😊