Senaasd ilk doğumumda 36. Hafta da 1 cm vardı bende gelicek zannetmiştim 😂 fakat 40+1 de doktor sezeryana gider gibi gün verdi gittiğimde 3 cmdi açılmam. Suni sancı verdiler ağrı sızı yok 3saat odaya gönderdiler. Ben laylaylom havalarında 🙂 sonra doğumhaneden çağırdılar çatım geniş ağrı hissetmedim ebe suyumu patlattı 2 saat ağrı çektikten sonra doktor geldi yarım saatte de ıkınma faslı ve çocuğumu kucağıma aldım 🙂 ve mutlaka normal doğum yapacaksanız nefes tekniklerini öğrenin ve ıkınma 😁 bu 2si hayat kurtarır