Bugun doktor hafif enfeksiyonum icin tek kullanimlik bu tozu yazdi kullanan varmi acaba zararlimidir zararli olsa doktorumuz vermez tabiki ama insan yinede tecrübe etmis olanlardan ögrenmek istiyor 🙈 bide b12 düşüktü 126 cikmksti folikasit degerimde 20ydi yüksekti bana Folicus diye bi ilaç yazdi onu aldim icinde b12 varmis yeterlimidir kullanan oldumu acaba