TahaVera1921 gkg1029 izinden önceki 3ayin brutune bakıp hesaplanıyor örneğin asgari ucrrtten hesplaninca 8900 gibi bi ücret aliniyor
gkg1029 TahaVera1921 öyle değilmiş artık yeni sistem gelmiş son 3 ay diye bişey yok önceden evet öyleydi izinden önceki 3 ay dı şimdi öyle hesaplanmıyor muş
TahaVera1921 gkg1029 gkg1029 SGK yi arayıp sorabilirsiniz çünkü ben öyle biliyorum bu sene içinde aynısı geçerli ..sizin dediginiz gibi yeni yasa geldiyse ki ben duymadım daha iyi olur 😊
TahaVera1921 gkg1029 ayrıca dediğiniz gibi ise son bir yıl fuk çalışan asgari ücretliye devlet 28bin verirmi vermez bence iyi bi araştırın hayırlı geceler
gkg1029 TahaVera1921 işte neyi bölüp çarpıyor bilemiyorum üst yorum da da bir arkadaş da değişti dedi bakalım en iyi sgk bilir
Alka ikiprensesannesiii yani raporlu olmam farketmez. Her türlü 90 gün çalışmışımdır zatenn. 5 yıldır çalışıyorum. Doğru anladım dimi. Çok teşekkür ederim.
TahaVera1921 Alka Hyair raporlu olman gerekiyor sonuçta zaten rapor parasını alıyorsun evde istirahat ettiğin dönemin parası 16hafta
ikiprensesannesiii Alka 32.haftada da çalışıyor olmanız lazım raporu başlattığınızda onu atlamayın sakın
Alka ikiprensesannesiii ya anlamadım ben. 🥺🥺😂 Ya şuan raporluyum. 32. Haftaya kadar raporla devam etcem. 32. Haftada çalışamaz raporu almicam mı? Ben bişe anlamadım.
MD00 Bu yasa değişti son 3 ay daki brütün ortalaması değil,12 ay ortalamasına bakılıyor alo 170 arayıp daha detaylı sorabilirsiniz en net bilgi burası ..
ikiprensesannesiii Alka ben sizin durumunuzu bilmiyorum. Şuanda bir yerde sigortalısınız değil mi? 32.haftaya kadar sigortalı olmanız yeterli yani