Zararlı mı değil mi bilemiyorum onu en iyi doktorunuz bilir ancak ben 31. Haftamda 2,5 saatlik günü birlik yolculuk yapmıştım. Sabah gidip akşam döndüm toplam 5 saat civarı dinlene dinlene. Sonraki gün çok kötü oldum fiziksel anlamda resmen dağıldım diyebilirim. Birkaç gün tamamen yatarak toparlayabildim. Sorunlu bir hamilelik sürecim olmamasına rağmen. Tabii herkeste aynı olmayabilir. Hekiminize danışabilirsiniz.