Civcivim_34 ay bilemedim ki 16 dan sonra kesin diyorlar ben de 17 oldum artık değişmez gözüyle bakıyorum ama daha geçenlerde okudum birine aynı şekilde iki doktor defalarca erkek demiş detaylıdan önceki kontrolde kız demişler detaylıda kız çıkmış 😅o yüzden alışveriş yapmadım yine de ama değişmesini beklemiyorum. Bakalım valla hakkımızda hayırlısı hepimiz için 😄