Oğluşum 4 aylık hanımlar iki aydır sağlık Ocagı kontrollerinde kilosunu tam sınırda almış diyor hemşire
5 den aşagı çişli 2 den aşagı kakalı bezimiz yok güzel yapıyor Dedim metabolizması hızlı çalışıyor olabilir dedi bende öyleyim çok yerim çabuk sindiririm bu sebeple oğluma mama başlama kararı aldım sizler hangi mamaları kullanıyorsunuz ? Gece uyumadan önce vereyim diyorum sizin tecrübelerinizden de faydalanmak isterim