2 defa gittim 2li test için ama bebek oturuyor yattiginda da istenilen pozisyonda durmuyor. Bulunduğum yerde özel olmadigi için devlete gidiyorum doktor istersen şehir disina özele git onlar daha uzun vakit ayırabiliyor dedi. Sizce gitmeli miyim ? Ve takviye vitamin mineral ne kullabiyorsunuz bu haftalarda ? Doktor ben sorunca bir hap önerdi ama demir ilacı ya da d vitamini için ayrı olarak test yapmadı şuan 13+4 bilgi verebilir misiniz ? 😊🌸