Jdjdjdjk Kızlar bebeğim başaşağı pozisyon almış 27+5 ama doktor bu haftalarda zaten döner dedi serklaj baktı hiç açılma yok
dakpinar- Jdjdjdjk ya bir şey sorabilir miyim ben sanırım pek anlamıyorum , zaten baş aşağı durmuyorlar mı hep baştan beri :/
Fulyael 28 hafta benim de dönmüştü ama doktor açılman yok tahme baskı da yok duruşuyla alakalı demişti, sonra kendi yer değiştirdi daha yukarda hissediyorm
Jdjdjdjk dakpinar- yok genelde ya sağ ya sol yan olurlar yerleri daralır büyüdükçe baş aşağı yada Makat gelişi konumlanıyorlar sonra dönüyorlar kafalarına göre doğum pozisyonu alıp kanala giriyorlar canları nasıl isterse🤷🏻♀️
marbling10 Jdjdjdjk 16 dan beri baş aşağı duruyor,daha çok döner dediler ama kızım sağolsun 24 te kafasını kanala sokmuş🤷🥺 açılma ve rahim ağzı kısalması yok şimdilik. İnşallah sıkıntı olmaz. Baş aşağı dönmesi değil de kanala yerleşmesi sıkıntı biraz
Jdjdjdjk Yagmur00 Amin inşallah sizinkide sağlıkla gelsin benimkide tam fotoğrafı alınacak eliyle yüzünü kapatıyor somurtuyor falan😃 eşim morali bozuk galiba diyor hahahah
dakpinar- Jdjdjdjk aaaa tamam doktor kafası sağ kasıkta dedi bana anladım şimdi çok teşekkür ederim canım benim 🥰
zynp45 28de makat pozisyonundaydı.Şuan 32yiz dönmedi diye tahmin ediyorum.Nefesim kesiliyor artık yürürken i.33de kontrole gidicez bakalım ne diyecek
Melike3535 Jdjdjdjk benimkide 28 de dönmüştü doktoromuz normal dedi 31 olduk yarin gidicem bakalm ne durumda