Merhaba kızlar 31. Haftamda bebek kanalda mesaneme dayanmıştı doktor açılma var mı diye baktı 1 cm açıklık vardı yatışım yapıldı 2 gece hastanede kaldım 2 kere ciğer geliştirici vuruldum serum ilaç antibiyotik derken bebeğim yukarı çıkınca çıkışım yapıldı 32. Haftada muayeneye gittim her şey normal gözüküyor ama 40 hafta beklemez 36 hafta durursa iyi dedi doktorum yarın 33 haftam tekrar muayenem var neyse kızlar benim gibi olup ciğer geliştirici iğne vurulup ne zaman doğum yaptınız ve ya bebeğiniz küveze girdi mi ? Allah hepimizin bebeğinin vakitlice sağlıkla gelmesini nasip etsin 🙏🏻 Yüzünü görmeyi nasip etsin