bahtnurr1 kadertanrikolu komşum aldı 3 yıldır kullanıyor gayet memnun , bende ordan düşünüyorum zaten
FundaCeylan kadertanrikolu canım kendi evinse yani kiracı değilsen taşınma durumun yoksa veya tayinci değilsen ordan al seni epey bi götürür ama taşınma durumun varsa ordan alma çünkü dayanıklı değilmiş zaten suntaymış yani bi kere sökülünce bida kurulamaz ve sökmeden taşıyım desen dağılır iyice kötü olur ben bebek odası alacağımda çok araştırma yaptım alanları kullananları bulup iletişime geçtim en sonunda başka yerden aldım biz tayinci olduğumuz için
Toprakmelissa kadertanrikolu ben aldım kurdurdum fiyatına göre iyi kullanışlı ama kurulumu çok zor ezik büzükte geldi tabi ama kullanılıyo fiyatına göre
offlineanne Ben aldım daha kurmak nasip olmadı. Genel olarak fiyatıyla doğru orantılı, ürün sunta yani bir kere kurunca bidaha sök tak yapamazsın sert davranmamalısın onun dışında iyi gayet
kadertanrikolu FundaCeylan kiraciyim maalesefki ozmn olmaz saol canım teşekkür ederim sen nerden aldın peki
FundaCeylan kadertanrikolu kendim başka şehirde yaşadığım için İstanbulda yaşayan arkadaşımı gönderdim mağazaya bana ordan videolar gönderdi ve görüntülü arayarak yakından gösterdi ben bu şekilde aldım