gamzelihemsire Haftamdayım sırtım belim çok ağrıyor, yürüyünce özellikle belim çok ağrıyor benim gibi bu durumu yaşayan var mı , ağrılarım erken başlamadı mı
Beyza00_ gamzelihemsire bende 9+1 im ama sürekli evdeyim hiç iş yapmıyorum mecbur yatmam oturmam lazım sürekli. Çok yürümediğim yorulmadığım için ağrım yok şuan
Pinarr35 gamzelihemsire 9+2. Yim 5 haftadan beri cekiyorm bel.agrisini berbat bisey sirtima bisey dayamadan uyuyamiyorm uzanamiyorm bacagima kadr vuruyir
Elifekrem25 gamzelihemsire arada ağrıyor ama yatıyorum heo bi iş yapmıyorum riskliyim çünkü 8+4 sağ tarıfımda kasılma çekilme oluyor baZen sizde de oluyormu kızlar
Hatice_esila Ben kızıma hamile iken bel fıtığım var zannettim okadar ağrıyordu ki kıpırdayamıyordum normal yani vücudunuz hormonlarınız değişiyor buna bağlı diye düşünüyorum
gamzelihemsire Hatice_esila Hatice_esila ben de öyle düşünüyorum fakat bazen çok fazla ağrıyor ondan sormak istedim cevabınız için teşekkür ederim
gamzelihemsire Beyza00_ bende hiç bişey yapamıyorum mutfağa hiç girmiyorum zaten midem Su görünce bile bulanıyor kaynanamdayiz bir aydır sağolsun o bana bakıyor
gamzelihemsire Elifekrem25 çok geçmiş olsun neden risklisiniz kanama vs mi var, benim kasıklarım arada çok ağrıyor ama normal diyorlar inşallah normaldir
Beyza00_ gamzelihemsire ne güzel valla benim kayınvalidem memlekette oturuyo o bana gelmeyi düşünüyo da bakalım
Elifekrem25 gamzelihemsire kanamam yok hamdolsun bulantım oluyo arada düşüklerim olduğu için fazla iş yapmamaya çalışıyorum
gamzelihemsire Beyza00_ benim kaynana da pek sevmez misafir ağırlamayı, ama eşimin 2 aylık işi var burada o yüzden geldik kalmaya mecbur yani 😂 kaynana işte napalim anneyle bir olur mu hiç