38+3 te suni sancıyla doğurdum ama benim başta 3 cm lik açılmam vardı suni sancı ve epiduralle beraber doğum yaptım 8 den 2 ye kadar suni sancı çektim 4-5 cm açıklık olması için sonda epidurali yaptılar büyük nimetmiş sonrası hcbsey hissetmedim iğne yapılınca suni sancının seviyesinide artırdılar iyice sonra hemen açıklık oldu doğuma alındım 2.20 de bebeğimi kucağıma aldım🥰