Serabndr ben düşmedim bitanem deniz dalgaliydi baya dengemi kaybettim o plastikli ipler var ya kıyı tarafindaydim dizime kadar üstüne düştüm karnima darbe aldım çok şükür bişey olmadı ertesi gün biraz sancı yapınca gittim acile bana o şekil söylediler bekletme dediler ama zaten amniyon sıvısı onu korkuyir darbelere karşı dedi yine de ihmal etme felan demislerdi