Hsna1 bencede çok doğru yakın arkadaşım 10 haftalık hamileydi kontrole gittiğinde bebeğin kalp atışının durduğunu ve yarın kürtaj olacağını söylemiş kız sabah kürtaj için tekrar hastaneye gitmiş ve bi bayanın lafı üzerine Onur Dündar’a görünmüş ve bebeğin kalp atışı vardı şuan 40 haftalık doğurdu doğuracak neredeyse eğer Onur beye gitmeyip Dilek hanıma gitseydi şuan bebek çoktan alınmış olacaktı bende Onur beye gidiyorum ve çok memnunum🙏🏼