gianasays MinnieMouse kesinlikle!! Senin adına da üzüldüm umarım herkes senden akan tek damla göz yaşının bile hesabını verir üzülme nolur ☹️
Elfvli gianasays ikinci dogumuma annem ve eşim geldi . 3. Dogumum da sadece esim olacak . Annem.diger çocuklarıma bakacak. Ama daha çok var kısmet diyelim.
Deryatemiz missengineer 10 aylik evliyim 10 ay icinde gecirdim 1 tanesi hamileligin ortasindaydi daha aşı olmadim bende kararsizim hamilelikte aşı konusunda ne yapicagimi bilmiyorum bende 😔
gldn065807 gianasays benim sadece eşim olacak hem hastanede hem evde ilk oğlumda da öyle oldu çokta güzel oldu