Tugcedgn eşimle gittim destek olsun diye nazımı çekiyor :) böyle bi durumunuz varsa tabii erken gidip halletmek en iyisi. Çünkü o 1 saatlik arada bi şey yiyip içmemek gerekiyormus. 26. Haftadayız midem ağzımda geziyorum ben de kusarım vs. Diye düşündüm ama çok şükür beklediğimden iyi geçti. Açken kanı verdim bekletmeden verilen içeceği içtim (tadı beni rahatsız etmedi) sonra bahçede etrafı izledim eşimle konuştuk arada midem bulandı ama düşünemeye çalıştım. 1 saat çabucak geçti. Akabinde kanı verdim bitti 👍🏻 siz yanınıza sandviç vs. Alın işiniz biter bitmez yersiniz 🤭 temiz, normal sonuçlar alırsınız inşaallah 🌸