Nurklc1 Doğum sancısı kasık ve belden mi gelir yoksa üst karından mı ? doktor üst karından dedi 39+2 yim sabahtan beri sancım gidip geliyor nstye girdim bişey yok gideblrsn dedi hiç güvenemedim.
Merveelisa Nurklc1 Her bünyeye farklı benm ilk kasıktan giriyordu ilerledikçe belden kasıklara doğru giriyodu ama eltim kendini anlatırken sadece bacaklardan girdigini söyler benm bacaklarda hiç olmadi
Nurklc1 Merveelisa benimde kasıklardan ve belden geliyordu sonra üst karından da gelmeye başladı biraz doktor da kasıklar ve bel normal o doğum sancısı değil dedi. Ve hyla sancım var eve yolladı