Esraali 11 gün oldu doğum yapalı az az geliyordu kanamam ama bugun hem cok hemde pıhtı pıhtı geliyor kimsede yok yanımda öyle görünce basımda döndü
meryemliyammm Esraali lohusayken bende de oldu korkma canım bişey olmaz. hastaneye gitme durumun varsa için rahat etsin diye bi görün. zaten doğum sonrası kontrolün var.
marbling10 Esraali pıhtılı geliyorsa endişe etmeyin iyi bir durum bu. İçerideki kanı atıyor. Taze kırmızı kanama olursa endişelenmeniz gerekir.
DemetF Esraali normal de gebe kalmadan once benim de regl donemlerimde gelirdi ole hatta bekarken cok daha parca parca kan duserdi korkulcak bisey olmadigini soylerdi annmler icimiz temizleniyomus
marbling10 Esraali tamam koyu taze kan değil beklemiş kan, pıhtılı olması da kötü değil. Açık renk taze kan gelirse acile gidin
alparslanannesii1661 Benimde adetken gelirdi oyle koyu koyu pihti korkma icimiz temizleniyor diye biliyorum