9.haftamin icindeyim daha once aci tecrubelerim oldugu icin takdir edersiniz ki biraz endiseliyim.Gebelige bagli kasikta sertlik,gerginlik olur ya 2 gundur benim o hissim yok oldu sanki yumusadi kasiklarim hic bir sertlik ya da ani hareketlerde bi aci falan hissetmiyorum.Acaba yolunda gitmeyen bisey mi var?Gogus acisi ve hassasiyetinde bi azalma yok ama diger belirtimin olmamasi canımı sıktı.Sizlerin ne durumda acaba gercekten kasik sertligi sizlerde de var di mi ben uydurmuyorum bu belirtiyi😥Of anlatabildim insAllah.Fikirlerinize ihtiyacim var,kontrol gunume daha 10 gun var😏