Alka bu konu göreceli bir konu aslında sizin beklentilerinizi karşılama ve şartlarınıza uyma durumuna göre tercihinizi yapın
ben hep özel hastane tercih ettim ayda sadece bir kez giderek 31. Haftama geldim
bir kaç kez devlet hastanesine gitmek durumunda kaldım iyi de oldu kıyas yapmış oldum beklenti ve tüm koşulları en azından karşılaştırarak özele devam etmem gerektiğine karar verdim siz de isterseniz ikisini deneyip şartlarını tartıp karar verin