Arkadaşlar hamileliğim henüz yeni. Bebeğim 1 yaşında. Çok meme düşkünü bir bebek değil. Dengeli gidiyoruz. Beni çok zorlamadığı için emzirmeye devam etmek istiyorum gittiği yere kadar. Beslenmeme dikkat ediyorum. Ama hangi besinlere öncelik vermeliyim yardımcı olurmusunuz