Nazmila1978 CBE13 benim bat 4 Ekim bu gün göğüslerde hassasiyet var, ve çene bölgesinde 1 tane sivilce çıktı hepsi bu kadar
Fatma_4224 Nazmila1978 benimde gögüs de hassasiyet var gögüs ucum yara olmuş gibi sızlıyor inşallah gebelik belirtisidir
Ayse27a Tgcbbrdmr canım seninle yine günlerimiz aynı sende benim gibi çok heyecanlısın postlarini görüyorum hakkımızda hayırlısı olsun
Sevdayilmaz CBE13 11 ekim benim de, gogus hassasiyetim var bu kadar erken belirti olur mu bilmiyorum ama insallah.🤲
Royem62 CBE13 bnmde 8 Ekim bugün kan verdim 1.20 bin altındadır diyor ama sol kasık ağrım göysümde batmalar sürekli bir yorgunluk uyku hali ince belimde ağrıyor inşallah vardrda daha kana karışmamıştr
Kayra_2362 CBE13 valla heycanla bekliyorum bakalım yumurtlama günüm cumaydı değerlendirdim 4 gözle bekliyorum hayırlısı artık 😊
Ayserose1001 Benimde 9 ekim be yumurtlamadansonra göğüs ağrısı başladı hala devam ediyor ama adet öncesi dönemden çok bir farkı yok 😂🙈inşallah gebeliktir ama bakalım nasip 1senedir test yapmaktan yoruldum bu ay bekleyeceğim galşba 😂