Sevil34 Bilinmezinannesi oğlumun adı yağız Ali bebekken ağlardı ama gaz sancısı ilgi isterdi şimdi 3 yaşında gayrette akıllı lafımı dinler yanına Ali ismini koymuştum 🙂
Hulyaaaa Bilinmezinannesi Ayyy aman diyim koyma. Walla bana bir arkds koyma demişti dinlemedim şuan 2.5 yaşında oğlum ve aşırı yaramaz aşırı hareketli bildiğin gibi değil
Bilinmezinannesi Hulyaaaa herkes öyle söylüyor sadece yağız olunca çok yaramaz oluyor etrafımdada 3 tane var cok yaramaz
NurBusee Bilinmezinannesi benim oğlumun ismide Yağız 4 yaşında hiç yaramaz bir çocuk değil ne bebekken ne şimdi sadece cok bilmiş oluyorlar 🤣