deletedmom87894 Kesenin hangi tarafta olduğunu hissediyormusumuz yeni hamileyim ama sağ tarafımda olduğunu düşünüyorum
bebegimizibekliyoruz1 deletedmom87894 neye göre düşünüyorsunuz ki doktorlar anca ultrasonla bakınca anlıyor kesenin ne tarafta olduğunu
bebegimizibekliyoruz1 deletedmom87894 yeniyse hamilelik anlayamazsınız ne tarafta olduğunu daha mm uzunluğunda oldukları için o baskı da normal kasık ağrısı oluyor 5 ay ağrıdı benim