Deletedmom_5 3.doz tetanozumdan sonra kolumda beze ve kızarıklık oldu hafif acısı var masaj yapıyorum ama geçmiyo 4 gün oldu aşı olalı. Nasıl geçer bu şişlik bilen varmı