Herkese Merhaba 🌞 çok şükür bende doğum yaptım 😍Bir prensesimiz oldu 🤩40.haftaya kadar bekledik normal doğması için gelmedi küçük hanım doktorum artık alalım dedi bende ne yalan söyleyeyim en baştan beri normal doğumdan çok korkuyordum doğurana helal olsun diyor ellerinden öpüyorum hatta 😂hiç bir şey hissetmedim iğneden ıvırdan zıvırdan korkmayın😂ilk yürüyüş zor oluyor ama çok çok zor değil bugün 3. Günüm annem kızıyor ben niye geldim sen her şeyi yapıyorsun diyor Allah evlatlarımızı bize bağışlasın kendinizi bol bol motive edin hiç korkulacak bir şey değilmiş bizim içinde dua eder misiniz foşur foşur sütüm gelsin 😘❤️