Rabia26Kizcem Gamzeozbek-1 olsun kuzum üzülme ya yeterli sağlıklı olsun küçük olunca daha çabuk büyüyor inan benim ilk bebeğim de 2470 gram doğdu ve çok çabuk buyudu
Rabia26Kizcem Gamzeozbek-1 iri bebek dogurmakta çok sağlıklı değil ki ya sezeryan oluyorlar ya da sonradan rahimden hastalanıyorlar amaliyat oluyorlar
Rabia26Kizcem Gamzeozbek-1 evet evt kuzm benim bebeğimde az kilo aliyor ya ama sağlıklı Şükür ki sende üzülme