Arkadaşlar merhaba ben 7 senedir kontakt lens kullanıyorum hamilelikte hiç yaşamadığım sorunları yaşıyorum sağ gözüm hem astigmat hemde. Lensin süresi geçmedi ve temizliğide gayet iyi ancak 5 gündür sabah lensi gözüme taktığımda hafif bi kızarıklık oluyor sonra bulanıklık oluyor. Mikrop olsa kızarıklık artar ama kızarıklık bi gidiyor bi geliyor. Sol gözümde öyle bir problem yok. Önceki lenslerimi optik mağazalarından almıştım bu lensi lensmarketten ondan kaynaklı olabilir mi diye de düşünüyorum. Bilgisi olan yazabilir mi