Bende 27 haftalığım üç gündür nezleyim. Hapşırıyorum burnum tıkalı ama şükür onun dışında şikayetim yok . Doktorlar ilaç yazamadığı için hastaneye gitmedim . Sabah akşam pekmez yiyorum , bol bol mandalina ve limonlu ılık su içiyorum . Parol var bi kullanabildiğimiz sabah akşam bir tane içiyorum . Bugün bi tık iyiyim 🙂