Dilekcnkn Busraya Bence gerekli değil yani gelen gidenin varsa yapabilirsin ama şu dönemde oda uygun olmaz diye düşünüyorum mevlüt falan verirsen o zaman güzel olabilir 😊
Yagmur00 Busraya hiç gerek yok bence canım ama onım yerine birini sewndır gelen ay sen boyle mı bu cocuk zayıf yok boyle sutun qz diyen insanlar yemesin benım fikrim
Zeyyyn Busraya eve gelen pek olmucak ben sadece eşim iş yerinde dağıtır diye yaptırdım birde kutusu için 🤭gebelik testi ultrason n fotosu göbek bağı vs onda saklayım diye
Busraya Dilekcnkn dimi zaten hastaneye kimse gelmeyecek eve de kimsenin gelmesini istemem çok yakın birkaç tanıdğım gelirse ki onlar içinde 100erlik çikolata yaptırıp geri kalanı ne yapıcam
Dilekcnkn Busraya Yani canım tabi herkesin tercihi farklıdır ama ben öyle birşey yapmıycam allah nasip ederse biraz büyüsün güzel bir mevlüt yaparım 40′ından sonra falan mevlüt için yapılan şeyler var alırım nadir kişileri çağırırım olur biter 😊
Busraya Dilekcnkn mantıklı canım düğünümde nikahımda yaptım bu tarz bir sürü şey hep boşa gitti birde çok çok dediğin gibi güzel bir mevlütte yapılabilir
Guness2021 Bende instagramda artu çikolatadan yaptırdım fiyatı çökmüyorum 100lü 90 TL tavsiye ederim , yakın akrabalar ve arkadaşlarıma vermek için yaptırdım , mevlüt yapacaksınız tabi tercih sizin