yagizinannesii Kızlar 37 +6 haftalık hamileyim. Bebeğim ters pozisyonda hala dönmedi. Son güne kadar döner diyenler oluyor. Sizinkiler kaçıncı haftada döndü.
sarebebeginannesi yagizinannesii benimki 28. haftada dönmüstü bas asagi hala daha öyle 39 haftaligiz. ve evet son günlerinde bile dönebiliyorlar. Ablamin hamileliginde son 3 gün kala bask asagi dönmüstü ☺️
Szeys yagizinannesii Benim 32de döndü. Gerçi sezaryen benim dönmese de olurdu ama son haftada bile dönenleri duyuyoruz. Belki dönebilir. Başı yukardayken de gerçekten sıkıntı yapıyo insana🤷🏻♀️
yagizinannesii sarebebeginannesi ya inşallah döner o zaman. Bu şekilde beni de zorluyor. Nefes alıp verirken güçlük çekiyorum.
Sblut23 sarebebeginannesi canım 28 haftada döndü ya bebek bir sıkıntı oluyor mu? 26 haftalığım karnım düşmüş gibi acaba benim de mi söndü pazartesi gidicem kontrole
yagizinannesii Gizmom benimde dün kontrolüm vardı. Artık ayak gelişi diye not etti sanırım sezaryene alacak umudum kalmıyor artık ☹️
Szeys MERVEANNEAsel İlki 38+3tü. Bunda da 38 dolunca alırız dedi. Ama dün gittim 36+0da bayağı kilo almış karın çevresi de 4 hafta önde nerdeyse 41 haftayla uyumlu dedi. 37+0da gel gün verelim dedi. Sanırım 37+2 3 gibi alacak 38i beklemiycez
Busraya 33de kanala girmiş sayılırdı bebek bu şekildede sorluyor inan ağrılar çok daha fazla kasıkta vs
Uyumsuzzz Bizimki 26 haftalıkken dönmüştü şuan 38+1 hala baş geliş duruyor. Tabi herkeste farklılık gösterir doğumda bile dönen var
sarebebeginannesi Sblut23 yok ben bir skinti yasamadim. O zamanlar dönmesi normal zaten ama. Erken dönmekle karnim asaga inmesinin bi baglantisi yok bence 🤷♀️ Sana öyle geliyodur belki ☺️
Guness2021 İki aydır tersti 32. Haftada dönmüş çok şükür, doktorum bol bol yürü demişti haftada 4-5 gün yürüdüm. 32+5 iz şuan
Esenburhan123 yagizinannesii bende 37 deyim bebeğim hep kafası asagıda ama kafasını kanala sokamadı 40 haftaya kadar bekleyeceğiz yoksa sezeryan hayırlısı olsun hakkımızda