Kbrabz27 Kızlar doğum yapalı 3 gün oldu büyük abdestimi yapmadım daha ams yapsam yaparım korkudan gidip yapamıyorum ağrı acı olur diye bişey oluyor mu dikişlere falan 🙄
teletabi Kbrabz27 çok zorlamayın ıkınmayın. Hiç bişey olmuyor. Kabız olmamaya dikkat edin. Zorlamadığınız sürece sorun olmaz ben hiç sorun yaşamamıştım
Iscn Kbrabz27 bende çok korkuyordum yaparsam dikişlerim çıkar diye düşünüyordum ama ne kadar beklersen o kadar zor olucak hiçbirşey olmuyor eğer yapamıyorsan da ben kabak çekirdeği yemiştim çıkarttı hemen
Nur06sena Kbrabz27 Korkma kız. Ben doğumdan 3-5 saat sonra yaptım. Direk popona yüklenme demişti doktorum. Gittim klozete denedim ve çok kolay oldu. Sıkmayın, kasmayın, ıkınmayın. Yapabilirsin 😎
zeynepin_annesiiii Kbrabz27 korkma kabız olmamaya çalış sadece bende korkmuştum ama o kadar korkulacak bişey yokmuş
teletabi Kbrabz27 bol bol kayısı hoşafı tarzı şeyler için hiç sıkıntı olmaz. Yen korkunu ve git 🤣bende ilk başta çok korkmuştum annem belki 1 saat konuştu korkma annem bişey olmuyor felan sonunda sinirlendi sanırım. Meryem yeter ya dedi. Canımı burnuma getirme git yap dedi annemin korkusu tuvalet korkusunu yendi gittim. Çıkınca şey demişti. Anaaa hiç biley olmadı ya gı felan 🤣🤣
Ecenurrrrr @Kbrabz27 aman aman sakın tuvaletinizi tutmayın yavaş yavaş da olsa yapın. Ben aynı sebepten değil ama doğumdan sonra yalnız kaldım bebek ağlıyor diye tuvalrte çıkmadım. Sonrasında hastanelik oldum aynı normal doğum sancısı gibi ıkındırıyor gelmiyor tuvaletim. beni uyutup içimden afedersin taşlaşmış b.k temizlediler 😂 sağlıkla büyütün miniğinizi ❤️
Gull_94 Kbrabz27 hıcbısey olmaz o psıkolojıyı atın dusunmeyın telefonla falan gırın ıstersenız bıseyler ızleyın dusunmeyın acıyacak korkusu oluyo normal olarak ama zorlayp fazla ıkınmadıkca bı sorun olmaz
Kbrabz27 Gull_94 kendimi istemsiz sıkıyorum aşırı hemde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Telefonla girmeyi denicem birazdan evet 😂😂
Hafizeplt Kbrabz27 bende aynıydım yapmaya korkuyodum ishal oldum 😅 annem çok komposto içirdi ondan mı yoksa demir ilacından mı bilmiyorum 😅
Kbrabz27 Hafizeplt ay bende girsem yapıcam ama tuvaletin kapısına gidiyorum geri dönüyorum sanki bişey olucak gibi oluyor dikişlere psikolojik ya 😂