Havva1 Bayanlar Doğum yapalı 2 hafta oldu göbeğimdeki çatlaklar beni çok rahatsız ediyor sizler Bişey kullandınız mı? Neler önerirsiniz
Zara58 Havva1 benimde aynı şekil kıpkırmızı üstelik yoktu son anda olustular. Zamanla beyazlayacak deniliyo ama hoş bir görüntü değil 🙈
Deryatemiz Havva1 bio oil catlak kremi var ben daha dogum yapmadim suanda kullaniyorum dogumdan sonrada kullanmaya devam edicem hamilelik disinda olusan catlaklarada iyi geliyor deneyebilirsin