Selamlar, yarın 40.haftam bitiyor ne açılma ne de sancı var. Doktorum normal doğumu desteklediği için biraz daha bekleyelim dedi. Açılma olması için ne yapmalıyım. Pilates topunda hareket ediyorum 2-3 hurma yiyorum günlük yürüyorum ama tık yok. Bir öneriniz varsa bekliyorum🙏🏻