Naz_29 Kızlar bugun sabah sancılarım başladı dua edin de hayırlısıyla bende ogluşumu kucagıma alayım 🙈 daha saatte bi yarım saatte bi olyor sancı ne zmn sıklaşır ki acaba 🙆 ve bebegim hala hareketli sanırım kanala yerleşmemiş korkuyorum 🤷♂️38+6 hafta ❤️
Dilekcnkn Naz_29 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benimde sabahtan beri karnım ve belim ağrıyor doktorumda hastahanede değil ılık bir duş al bol su iç ve istirahat et geçmezse hastahaneye git dedi . Adet ağrısından bir tık fazla sancı var 37+4 haftalığım bakalım neler oluyor pazartesi gidicem
Nur06sena Naz_29 ben de salı günü 38+5 de sancılar ile gittim 38+6 da çarşamba günü doğum yaptım. İnşallah güzel doğumlarınız olur. Sağlıkla kucağınıza alırsınız. ☺️ Bugün daha 25 saatlik bir oğlum var 😍😍😍
Dilekcnkn Nur06sena Hayırlı olsun sizinde sancılarınız nasıl başladı acaba benim adet ağrısından bir tık fazla ağrım var , 37+4 haftalığım.
Naz_29 Nur06sena yaa maşallah ❤️ peki sancılarınız nasıldı kaç dkya bi gelyordu gittiginizde suni aldınızmı🙆
Nur06sena Dilekcnkn Benim sancılarım da öyleydi ama sabah 6 dan akşam 8-10 a kadar normaldi sonra sıklaştı. Gece 2 gibi artık emin oldum doğum sancısı olduğuna ve hastaneye gittim.
Dilekcnkn Nur06sena Ayy ben 3 haftadır adet ağrısı çekiyorum bir de nezle olmuşum arada belime ağrı giriyor karnıma falan birde sert oluyor bakalım pazartesi hastahaneye gideceğim rahime baskı var zaten
Nur06sena Dilekcnkn İdrar yolu enfeksiyonunuz var 😁 100 de 100 eminim. Yaşadım biliyorum. Doğum belirtisi olan sancıyı, ağrıyı 3 haftadır çekmeniz mümkün değil. Ama idrar yolu enfeksiyonunu 9 ay çektim sağolsun varolsun 😁
Dilekcnkn Nur06sena Aynen var 😂 Antibiyotik kullanıyorum azalma var akıntıda ama sümüksü şeklinde geliyor bir kaç gündür doktorun dediğine göre 3. Gebeliğin belki erken gelebilir dedi birde suyum fazla yaa acaba ne zamna gelir diye çok merak ediyorum yürürken zorluk çekiyorum inan sanki birden suyum gelcek gibi
Nur06sena Naz_29 Sancılarım düzenliydi ama doğumun başlaması için yetersizdi mecburen suni sancı aldım. Gerçekten çok zordu. Kendi normal sancım bilsem karşılaştırabilirdim ama bilmiyorum hangisi daha zor 😁