Denizzacr Idrar yolu enfeksiyonu geçiren oldumu aranızda ilaç kullanan kullanmadan ilaç nasıl atlatırız
Ftmsgr Denizzacr Bana doktor şaşe varya onu vermişti suyla karıştırdım içtim 1 ay sonra tekrar kan verdim geçmişti enfeksiyon zaten hamilelerde normalmiş bol bol su iç☺️🌸
minikfare1 İlaçsız geçmiyor maalesef benim böbreklerime kadar gelmişti enfeksiyon gece uyurken içilen şaseler cranbery tabletleriyle geçirdik
Dilarasoysal Benim sanırım enfeksiyonum çok olduğu için 3 kere antibiyotik iğne olmuştum anca düzelebildi