ikramuratyanik 1 sene dolmadan normal diye kabul ediliyor diye biliyorum. Bende 7 ay ugrastim. Inan kafana taktigin icin canm eger bi problemin yoksa. Hamile kaldigim ay adetimin bittigi aksam ve ertesi gün iliskiye girmiştik. Ve ben o ay sadece iki defa iliskiye girdim. Griptim ozamanda iliskiye girerken bebek hic aklima bile gelmemisti. Normalde her ay dusunerek girerdim. Ve yumurtlama zamanlarmda girerdim.. Sende adetinin bittigi gün aksam iliskiye gir 2 günde bi iliskiye gir daha sonra. Ve iliski bittikten sonra hemen kalkma 15 dk yatakta yat canim. Insallah tez zamanda seninde bi bebegin olur❤️