Tugce28 çok geçmiş olsun bende dış gebelik (ektopik gebelik) geçirdim ama çok şükür ameliyatsız tüpüm alınmadan atlattım, 15 gün hastanede yattım iğneyle erittiler , ve 6 ay korunma en garantide 9 ay ara verin yeni bı gebelik için demişti 3 doktor da