Anneadayii Kızlar ben doğum yapalı 9 gün oldu kanamam azalmıştı az az geliyordu , bugün bi etrafı toplıyım dedim sabah taktığım ped dolmuş kanamam arkama çıkmış o kadar çoktu. Sizce normal mi ? Azalıyor gibi olup bi anda bu kadar çok geçmesi ?
teletabi Anneadayii olabiliyor kuzum. Benimde kesiliyor gibi olmuştu yeniden çoğalmıştı. Ama yinede bi doktoruna danış herkeste aynı durum olmayabiliyor benimkine normal demişti doktorum. Ben acile gitmiştim🙈
teletabi Anneadayii benim doktor alttan ultrason ile rahim içine bakmıştı iyileşme durumuna. Ama her doktor o şekilde mi bakıyor bilmiyorum canım
Anneadayii teletabi ben korkuyorum doğum sonrası bu muayeneden doğum da çok fazla müdahale oluyor ya insan korkuyor 🙈
teletabi Anneadayii ben dikişlerime bişey olurmu diye korkmuştum bakılırken. Yoksa doğum sürecim çok rahattı o yüzden hiç korkum olmadı çok şükğr🙈🤗