akgunbirsen piyasada gördüğümüz çoğu süt arttırıcı çayın içi şeker dolu maalesef. Fitovision markasının fitomilk çayını kullanabilirsiniz, doğumdan hemen sonra başlayabilirsiniz. Bebekte gaz sancısı vs gibi problemlere de iyi geliyor. Ben de doğumumdan sonra bu çayı kullanacağım, emziren danışanlarıma da önerim bu oluyor.